- Klant is koning.
- Service is waar we voor staan.
- Specialisme is onze specialiteit.
- Green staat voor alle activiteiten buitenshuis.
- Fairytales staat voor Fair trade en daar waar mogelijk ecologisch
Wij zijn ook (under construction):
www.greenfairytales.com
www.meermetvilt.nl
www.degelijkhoutenspeelgoed.nl
Je kunt ons zo bereiken:
Bellen: 0318-823461
Mail: klantenservice@greenfairytales.nl
Tweeten: twitter.com/fairytales2014.nl
Vriend worden: www.facebook.com/greenfairytales
2. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Indien onbereikbaar, spreek gerust de voicemail in of stuur een mail. We zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Nog makkelijker is om een even een mail te sturen met je vraag. Deze wordt binnen twee uur beantwoord en anders binnen 24 uur.
3. En als je van lange nummers houdt:
Dit is ons KvK-nummer: 59516712
Dit is ons BTW-identificatienummer: NL0039831951
TOEPASSELIJKHEID.
Artikel 3
Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.
Wij doen niet zo moeilijk.
HET AANBOD.
Artikel 4
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.
DE OVEREENKOMST.
Artikel 5
Je doet online zaken met ons in een veilige web omgeving.
Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.
HERROEPINGSRECHT.
Artikel 6
Aantoonbaar defecte producten kunnen retour gezonden worden binnen de, aan het product gebonden, garantie termijn. We sturen je een nieuw product toe of je ontvangt je betaling binnen 10 dagen terug.
VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING.
Artikel 7
In eerste instantie verstuur je het product aangetekend retour. Vervolgens wordt er beoordeeld of het product inderdaad defect is, waarna het bedrag van de retourzending vergoed wordt.
UITSLUITING HERROEPINGSRECHT.
Artikel 8
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.(M.U.V. producten die bij ontvangst al beschadigd of incompleet zijn).
Geopende en verknipte vilt pakketjes.
DE PRIJS.
Artikel 9
Zie artikel 4.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Bij besteding vanaf €150,- is de verzending altijd gratis.
CONFORMITEIT EN GARANTIE.
Artikel 10
Zie artikel 4.
Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
LEVERING EN UITVOERING.
Artikel 11
Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
Wij leveren binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van het product en/of het op voorraad is. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling binnen 10 dagen teruggestort.
Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.
BETALING.
Artikel 12
Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
KLACHTENREGELING.
Artikel 13
a. Heb je een klacht? Vervelend. b. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
2. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nog nodig hebben om het recht te zetten.
4. Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via: www.thuiswinkel.org. Maar we helpen je liever zelf. Zie artikel 3, lid 3.
GESCHILLEN.
Artikel 14
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.
AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN.
Artikel 15
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er in elk geval voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.